Onderwerp
Wij hechten veel waarde aan een duurzame relatie met onze klanten. Toch kan het gebeuren
dat je niet tevreden bent over ons, of dat je een klacht hebt over onze dienstverlening. Door
het klachtenformulier in te vullen, kan je jouw klacht bij ons kenbaar maken. Wij gaan er
natuurlijk alles aan doen om gezamenlijk tot een oplossing te komen.
Klacht omschrijving*
Wanneer dit contactformulier niet het gewenste resultaat oplevert, dan heb je de mogelijkheid om, indien de
klacht gaat over een financiële dienst, KiFiD te benaderen.
KiFiD is de afkorting voor het
Klachtinstituut Financiële Dienstverlening. KiFiD is het volledig onafhankelijke, deskundige en
toegankelijke financiële klachteninstituut voor consumenten, ondernemers en zzp’ers. Het
klachteninstituut helpt problemen op te lossen tussen consumenten en hun bank,
verzekeraar, tussenpersoon of andere financiële dienstverlener. Dit gebeurt door een
bemiddeling of een juridische bindende uitspraak van de Geschillencommissie. Het
klachteninstituut behandelt de klacht met een geheel onafhankelijke en onpartijdige aanpak.
Je klacht kan je indienen op:
https://www.kifid.nl
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
Telefoon: 0900-3552248 (€ 0,10 per minuut)